Kam za skrytými poklady

22. 5. 2018 v 10.17

Mrzí vás, že doba pirátů a hledání pokladů je již dávno pasé? Pak zbystřete! Berta a Jan vám v nové knize Mladé fronty ukáží, že pokladů je na našem území ukryto stále dost a najít je může úplně každý!

Možná jste už o keškách slyšeli, pokud ale ne, nemusíte se bát. Kniha Berta a Jan hledají kešky vás velmi rychle uvede do obrazu. Vzhledem k jednoduchému vysvětlení princip kešek pochopí úplně každý a právě díky tomu je kniha vynikajícím dárkem pro děti, které by se rády přidaly k vašim výpravám za poklady. Jednoduchý úvod jim vysvětlí vše důležité a následný průvodce jim ukáže, že kešky jde hledat všude po České republice.

Kniha nabízí kromě jednoduchého a vtipného přehledu i slovníček pojmů, který se hodí každému začátečníkovi. Další část knihy se pak již věnuje jednotlivým místům v Česku, kam je možné za keškami vyrazit. Kromě zajímavého a stručného přehledu 28 míst kam můžete směřovat svoji výpravu, na vás čeká přehled v jakých lokalitách lze kešky očekávat a také internetové zdroje, na které se můžete podívat a vyhledat další informace. Děti zcela jistě potěší i kvízy, které jsou u každé kapitoly, avšak bohužel ne všechny kvízy mají na konci knihy i řešení, takže se může stát, že vám doluštění správného řešení bude chvíli trvat.

Kniha Berta a Jan hledají kešky, je krásným a zajímavým průvodcem, doplněným o hravé ilustrace Petry Cífkové, které z knihy dělají ideální dárek pro všechny zvídavé děti. Kniha je zcela jistě zajímavá i pro dospělé, kteří v sobě mají stále hravého ducha a hledají tipy na zajímavé rodinné výlety. Spojení kešek a výprav za poznáváním své vlasti, je totiž ideální aktivitou na víkendy.

Autorka: Ema Krhovská